Stojimo na usluzi za sve potrebe naših kupaca
Zbog toga je postupak reklamacije jednostavan i brz. Kada kupite proizvod u Pepco trgovini, uvijek imate dvije godine za podnošenje prigovora ako primijetite nedostatke u vezi s kvalitetom kupljenog proizvoda.
Postupak za reklamacije u trgovinama Pepco
Trebate samo posjetiti bilo koju Pepco trgovinu i ispuniti obrazac za reklamacije dostupan na blagajni. Nemojte zaboraviti ponijeti neispravan proizvod s dokazom o kupnji: prihvaćamo račun, izvod iz bankovnog računa ili svjedoka koji potvrđuje da je proizvod kupljen u našoj trgovini.
Prigovor će se razmotriti u zakonskom roku od 15 dana; obavijestit ćemo vas telefonom, poštom ili mailom, prema vašem izboru.
01
Donesite proizvod i dokaz o kupnji
02
Ispunite obrazac za reklamacije
03
Pričekajte na odluku o prigovoru
04
Primanje povrata za neispravni proizvod
ČESTA PITANJA I ODGOVORI
Sve naše trgovine nude jamstvo povrata novca: u roku od 30 dana kupci mogu vratiti proizvod, netaknut i “kao nov” zajedno s dokazom o kupnji – računom i netaknutom etiketom. Dodatne informacije o jamstvu povrata novca možete pronaći ovdje.
Da, robu možete vratiti u bilo koju trgovinu Pepco. Više o tome pročitajte ovdje.
Nažalost, to ne možete učiniti. Račun je potreban radi poništavanje prodaje proizvoda i njegovo vraćanje na zalihe.
Nažalost, to ne možete učiniti. Potrebno je da artikl vratite u trgovinu netaknut, s etiketama i “kao nov”.
Neka roba za osobnu uporabu ne može se vratiti. Cijeli je popis dostupan ovdje.
Jamstveno razdoblje za proizvode kupljene u trgovinama Pepco iznosi dvije godine. U slučaju da pronađete bilo kakvo oštećenje tijekom jamstvenog razdoblja, preporučujemo da podnesete prigovor u bilo kojoj trgovini. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Prihvaćamo reklamacije u svakoj trgovini Pepco. Samo ponesite oštećen proizvod, predočite dokaz o kupnji (račun, izvod iz bankovnog računa) ili svjedoka koji će potvrditi kupnju i ispunite obrazac za reklamacije. Obradit ćemo vašu reklamaciju u zakonskom roku od 14 dana. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Ako je vaša reklamacija odbijena, a vi ne prihvaćate odluku, imate se pravo žaliti u trgovini Pepco. Za postupak vrijede ista pravila kao i za uobičajeni prigovor.
Povrat se može izvršiti u roku od 30 dana od kupnje proizvoda pune vrijednosti, s etiketom i računom kao dokazom o kupnji. S druge strane, kupac ima pravo reklamirati bilo koji proizvod koji nema punu vrijednost (korišteni) u roku od dvije godine od kupnje ako uoči bilo kakav nedostatak u kvaliteti. Reklamirati se može na temelju računa, izvoda iz banke ili vam svjedok može potvrditi kupnju. I povrati i reklamacije mogu se izvršiti u bilo kojoj trgovini Pepco.
Pisani prigovor može se predati osobno u poslovnicama Pepco; putem poštanske pošiljke na adresu sjedišta društva Pepco Croatia, d.o.o., Damira Tomljanovića Gavrana 11, 10020 Zagreb; putem obrasca za kontakt na internetskoj stranici pepco.hr; putem elektroničke pošte na: info.hrsi@pepco.eu
Naše kolekcije
Kolekcija
Odaberite blagdanski odmor
Kolekcija
Omiljeni likovi
Kolekcija
Božićna elegancija
Zašto vrijedi kupovati u Pepcu?