Moja trgovina
LOADER
Izbornik
Proizvodi

Što nas pokreće?

Kupac je uvijek u središtu našeg zanimanja. Razvijamo se, odgovarajući na njegova očekivanja i potrebe. Naša najveća prednost je široka ponuda proizvoda po pristupačnim cijenama, ugodne trgovine i prijazno osoblje.
01

Imamo misiju

Našim kupcima osiguravamo najlakši pristup svim proizvodima koji su im svakodnevno potrebni i koje žele, kako bi odjenuli svoju obitelj te ukrasili svoj dom, po najnižim cijenama.
02

Imamo viziju

Naša ambicija je postati najveća, najbolja, najjeftinija i najpoznatija marka trgovina za obitelj i kućanstvo u Europi.
03

Imamo strategiju

Našu djelatnost želimo voditi na održivi način, koncentrirajući se na nekoliko glavnih područja razvoja: zaposlenika i kupaca, dostavnih lanaca te infrastrukture koja podržava poslovanje.

Naše brojke
govore same za sebe!

Razvoj tvrtke neprekidno traje od 1999. godine. Prve trgovine PEPCO nastale su u Poljskoj 2004. godine. Danas ih u Europi imamo više od 2000!

Zahvaljujući velikom obimu naše djelatnosti i trajnoj brizi za niske operativne troškove, možemo ponuditi proizvode dobre kakvoće po povoljnoj cijeni na sve brojnijim lokacijama.

> 20 milijuna

KLIJENATA MJESEČNO

> 600

OSOBA U POLJSKOJ SREDIŠNJICI

> 20 tisuća

ZAPOSLENIH U 14 ZEMALJA EUROPE

> 2 tisuće

TRGOVINA U 14 ZEMALJA EUROPE

> 20 godina

NEPRESTANOG RAZVOJA

> 200 000 m2

SKLADIŠNIH POVRŠINA U EUROPI


Želimo doprijeti do svakoga

Svake godine prosječno otvaramo tristo novih lokacija i ulazimo na najmanje dva nova europska tržišta. Samo tijekom posljednjeg desetljeća broj zaposlenih u PEPCU desetorostruko se povećala.

Koncentriramo se na osiguranju, ne samo na najboljoj dostupnosti financijski atraktivnih proizvoda, već također na najširem zemljopisnom dosegu.

 

Broj trgovina u pojedinim zemljama:

Poljska
1088
Češka
239
Slovačka
130
Rumunjska
333
Mađarska
206
Slovenija
32
Hrvatska
90
Litva
58
Latvija
44
Estonija
28
Bugarska
83
Italija
19
Srbija
35
Španjolska
9

Ukupan broj PEPCO trgovina u Europi: *

2394

PEPCO kao maloprodajna marka pripada Pepco grupi. Tvrtka se obvezala svojim kupcima – posebno obiteljima s fokusom na uštedu budžeta – ponuditi sve što im je potrebno za nadopunu i oplemenjivanje doma u ključnim općim kategorijama robe, odjeće i proizvoda široke potrošnje.

Bilo da se radi o PEPCU, Poundlandu ili Dealzu, male do srednje velike trgovine smještene na lako dostupnim lokacijama u preko 3.200 lokalnih trgovačkih centara, glavnih ulica i maloprodajnih parkova na 16 europskih tržišta. Pepco Group debitirala je na Varšavskoj burzi u svibnju 2021. godine.

Više informacija o Pepco Group potražite na

Naša povijest je povijest uspjeha!

2021

Vrata naših trgovina otvaramo i u Španjolskoj.

2020

Otvaramo trgovine u Italiji i Srbiji.

U Poljskoj slavimo otvaranje 1000. PEPCO trgovine.
2019

Bugarska se pridružuje PEPCO obitelji.

2018

Pojavljujemo se u Latviji i Estoniji.

2017

Otvaramo trgovine u Hrvatskoj, Sloveniji i u Litvi.

2016

Tijekom nepune dvije godine udvostručujemo broj trgovina - otvaramo tisućitu PEPCO trgovinu u Europi.

2015

PEPCO već možemo posjetiti u Rumunjskoj i Mađarskoj.

2014

Slavimo otvaranje petstote PEPCO trgovine.

od 2013

Naše trgovine su dostupne kupcima izvan Poljske.

PEPCO se otvara u Češkoj i Slovačkoj.
2007

Otvorena je stota PEPCO trgovina.

2004

Otvara se prvih 14 PEPCO trgovina u takvim gradovima, kao što su: Poznanj, Bydgoszcz te Gdanjsk.

1999

Početci stvaranja temelja za lančano poslovanje.

Naši zaposleni su posjetnice PEPCO brenda!

Tvrtka se dinamično razvija zahvaljujući zaposlenicima, a oni zajedno s njom – učeći, slijedeći svoje težnje i napredujući.

Europski PEPCO lanac zapošljava više od 20 000 zaposlenih, među njima više od 600 u poznanjskoj središnjici i više od 1000 u distribuciji. Među trenutnim radnicima nadalje su ljudi koji su 1999. godine započeli razvijati našu tvrtku u skupini od nekoliko desetaka osoba. Između ostalog, zahvaljujući tomu, uspijevamo zadržati obiteljsku, otvorenu atmosferu, bez obzira na obim poslovanja.

Ranije sam tijekom pet godina bila odgovorna za jedno tržište, a danas, kao Direktor prodaje za južno europsko tržište, upravljam u osam različitih zemalja. To je sjajno iskustvo, budući da unatoč zajedničkoj organizacijskoj strukturi, cijelo vrijeme imam mogućnost upoznati nova ponašanja, ponešto drugačiji pristup svakodnevici.
Kad me osobe izvan PEPCA pitaju za osnove već 20 godina neprekidnog uspješnog razvoja tvrtke, uvijek odgovaram: sjajni radnici i radna atmosfera temeljena na pet vrijednosti kojima se tvrtka rukovodi: poštovanje, poštenje, suradnja, entuzijazam te usavršavanje. Radeći u PEPCU  od prvog dana njegova postojanja, takvo je moje svakodnevno iskustvo.
PEPCO je mjesto međunarodne suradnje. Tu rade ljudi vrijedni povjerenja, koji svakodnevno pokazuju nevjerojatnu predanost i želju za postizanjem uspjeha. U IT odjelu svakog čekaju stalni novi izazovi i novi projekti. Među nama vlada kultura učenja na greškama u kojoj se na poraz gleda kao na šansu učenja i razvoja.
Rad u tvrtki koja ne štedi na sredstvima i brine se za razvoj i edukaciju najmlađih omogućuje zaposlenima ostvariti vlastite ideje u socijalnim projektima. To je ispunjenje snova za svakoga tko želi biti aktivan u području poslovne socijalne odgovornosti.

Već danas postanite dio našeg uspjeha!

Radničke povlastice
Profesionalni izazovi
Šansa za razvoj
Sustav obuke
međunarodno okruženje
Ugodna atmosfera
Radnički popust
...i mnoge druge!

Dobrotvorna djelatnost

Za PEPCO su upravo djeca te organiziranje njihova slobodnog vremena, razvoj, obrazovanje i izjednačavanje životnih šansi prioritetom u socijalnim djelatnostima. Surađujemo s dobrotvornim udrugama, stvaramo vlastite programe pomoći, postajemo volonteri. Različite inicijative namijenjene djeci poduzimamo u svakoj od zemalja u kojima djelujemo.

Težak rad donosi rezultate!

Među kupcima i tržišnim stručnjacima, PEPCO je jedan od najcjenjenijih brendova!

Dokaz su, osim milijuna kupaca u našim trgovinama, nagrade i priznanja u branši, koje smo dobili za kakvoću, popularnost, povjerenje i ugled. Ponosni smo na sve pohvale koje nas podstiču na daljnji razvoj za naše klijente i zaposlene.

Naše nagrade:

Zvijezda kakvoće usluge DESETLJEĆA

Priznanje dodijeljeno tvrtkama za visoku kakvoću usluge ocjenjuje Poljski program za kakvoću usluge koji tijekom cijele godine prati razinu zadovoljstva potrošača...
Čitajte više
Priznanje dodijeljeno tvrtkama za visoku kakvoću usluge ocjenjuje Poljski program za kakvoću usluge koji tijekom cijele godine prati razinu zadovoljstva potrošača i svake godine obrađuje milijune podataka. Sustavna istraživanje nedvojbeno pokazuju da nas kupci PEPCA smatraju pozitivnom markom, vrijednom povjerenja.

Super Marka 2020

Priznanje za razvojne, prepoznatljive i inovativne marke prisutne na poljskom tržištu. Marka PEPCO je ponovno dobila priznanje SUPER MARKE 2020 za...
Čitajte više
Priznanje za razvojne, prepoznatljive i inovativne marke prisutne na poljskom tržištu. Marka PEPCO je ponovno dobila priznanje SUPER MARKE 2020 za Kakvoću, Povjerenje i Ugled. Na ljestvici se ocjenjuje: tržišni položaj pojedinih maraka i njihovo napredovanje, kakvoća proizvoda ili usluga te stupanj povjerenja klijenata.

Marka Dekady

Posebno priznanje je dodijeljeno marki PEPCO u okviru jubilarnog izdanja programa „Dobra Marka - Kakvoća, Povjerenje, Ugled“ za redovito pojavljivanje u...
Čitajte više
Posebno priznanje je dodijeljeno marki PEPCO u okviru jubilarnog izdanja programa „Dobra Marka - Kakvoća, Povjerenje, Ugled“ za redovito pojavljivanje u plebiscitu za razdoblje od 2009.-2019. PEPCO je već deset godina jedina nagrađena marka među diskontnim trgovinama i jedna od najcjenjenijih tvrtki među potrošačima i tržišnim stručnjacima!

Zvijezda kakvoće usluge 2019.

Priznanje dodijeljeno tvrtkama za visoku kakvoću usluge ocjenjuje Poljski program za kakvoću usluge koji tijekom cijele godine prati razinu zadovoljstva potrošača...
Čitajte više
Priznanje dodijeljeno tvrtkama za visoku kakvoću usluge ocjenjuje Poljski program za kakvoću usluge koji tijekom cijele godine prati razinu zadovoljstva potrošača i svake godine obrađuje milijune podataka. Sustavna istraživanje nedvojbeno pokazuju da nas kupci PEPCA smatraju pozitivnom markom, vrijednom povjerenja.

Super marka 2019.

Priznanje za razvojne, prepoznatljive i inovativne marke prisutne na poljskom tržištu. Marka PEPCO je ponovno dobila priznanje SUPER MARKA 2019. za...
Čitajte više
Priznanje za razvojne, prepoznatljive i inovativne marke prisutne na poljskom tržištu. Marka PEPCO je ponovno dobila priznanje SUPER MARKA 2019. za Kakvoću, Povjerenje i Ugled. Na ljestvici se ocjenjuje: tržišni položaj pojedinih maraka i njihovo napredovanje, kakvoća proizvoda ili usluga te stupanj povjerenja klijenata.

Forbesovi dijamanti 2018.

To je ljestvica poduzeća koja se u Poljskoj najdinamičnije razvijaju. U dogovoru s uredništvom mjesečnika „Forbes“ i na osnovi podataka koje...
Čitajte više
To je ljestvica poduzeća koja se u Poljskoj najdinamičnije razvijaju. U dogovoru s uredništvom mjesečnika „Forbes“ i na osnovi podataka koje je prikupila tvrtka Bisnode Polska, izrađena je baza poduzeća kojima se priznaje pozitivni rating vjerodostojnosti. PEPCO je ponovno postao pobjednik plebiscita.

Zvijezda kvalitete usluge 2018.

Priznanje dodijeljeno tvrtkama za visoku kakvoću usluge ocjenjuje Poljski program za kakvoću usluge koji tijekom cijele godine prati razinu zadovoljstva potrošača...
Čitajte više
Priznanje dodijeljeno tvrtkama za visoku kakvoću usluge ocjenjuje Poljski program za kakvoću usluge koji tijekom cijele godine prati razinu zadovoljstva potrošača i svake godine obrađuje milijune podataka. Sustavna istraživanje nedvojbeno pokazuju da nas kupci PEPCA smatraju pozitivnom markom, vrijednom povjerenja.

Super Marka 2018

Priznanje za razvojne i prepoznatljive marke prisutne na poljskom tržištu. PEPCO marka je ponovno vrlo visoko ocijenjena i zahvaljujući tome je...
Čitajte više
Priznanje za razvojne i prepoznatljive marke prisutne na poljskom tržištu. PEPCO marka je ponovno vrlo visoko ocijenjena i zahvaljujući tome je dobila priznanje SUPER MARKA 2018. za Kakvoću, Povjerenje i Ugled. Na ljestvici se ocjenjuje: tržišni položaj pojedinih maraka i njihovo napredovanje, kakvoća proizvoda ili usluga te stupanj povjerenja klijenata.

Al Excellence Award 2017.

Prestižna nagrada Best Retailer of the Year 2017. te Al Excellence Award za najveća postignuća 2017.: 1000 otvorenih trgovina Nagrade dodjeljuje...
Čitajte više
Prestižna nagrada Best Retailer of the Year 2017. te Al Excellence Award za najveća postignuća 2017.: 1000 otvorenih trgovina Nagrade dodjeljuje Al Global Media.

Super Marka 2017

Priznanje za razvojne i prepoznatljive marke prisutne na poljskom tržištu.
Priznanje za razvojne i prepoznatljive marke prisutne na poljskom tržištu.

Zvijezda kakvoće usluge 2017.

Priznanje se dodjeljuje tvrtkama za visoku kakvoću usluge potrošača koju ocjenjuje Poljski program kakvoće usluge.
Priznanje se dodjeljuje tvrtkama za visoku kakvoću usluge potrošača koju ocjenjuje Poljski program kakvoće usluge.

Forbesovi dijamanti 2017.

Već deseti put zaredom, u dogovoru s uredništvom mjesečnika „Forbes“, tvrtka Bisnode Polska je izradila popis tvrtki u zemlji koje se...
Čitajte više
Već deseti put zaredom, u dogovoru s uredništvom mjesečnika „Forbes“, tvrtka Bisnode Polska je izradila popis tvrtki u zemlji koje se najdinamičnije razvijaju. Takvih, koje su tijekom tri posljednje godine najbrže povećale svoju vrijednost. Na ljestvici nagrađenih tvrtki u regiji Velikopoljske PEPCO je zauzeo I. mjesto.

Retailers' Awards 2016

Retail Awards to jedno z największych w Polsce wydarzeń, zrzeszające każdego roku kilkuset najważniejszych inwestorów i deweloperów Europy Środkowo-Wschodniej. PEPCO zwyciężyło...
Čitajte više
Retail Awards to jedno z największych w Polsce wydarzeń, zrzeszające każdego roku kilkuset najważniejszych inwestorów i deweloperów Europy Środkowo-Wschodniej. PEPCO zwyciężyło w kategorii Best Expansion, a nasz dyrektor operacyjny Marcin Stańko został nominowany do nagrody Best Manager of the Year.

Retailers‘ Awardas 2016.

Taj se priznanje dodjeljuje najinovativnijim, razvojnim i prepoznatljivim poljskim markama. Na ljestvici se ocjenjuje: tržišni položaj pojedinih maraka i njihovo napredovanje,...
Čitajte više
Taj se priznanje dodjeljuje najinovativnijim, razvojnim i prepoznatljivim poljskim markama. Na ljestvici se ocjenjuje: tržišni položaj pojedinih maraka i njihovo napredovanje, kakvoća proizvoda ili usluga te stupanj povjerenja klijenata. PEPCO je osvojio naslov „Dobra Marka“ treći put zaredom.

Forbesovi dijamanti 2016

To je ljestvica poduzeća koja se u Poljskoj najdinamičnije razvijaju. Na temelju podataka prikupljenih u intervjuima stvorena je baza poduzeća kojima...
Čitajte više
To je ljestvica poduzeća koja se u Poljskoj najdinamičnije razvijaju. Na temelju podataka prikupljenih u intervjuima stvorena je baza poduzeća kojima se dodjeljuje pozitivni rating vjerodostojnosti. PEPCO je ponovno postao pobjednik plebiscita.

Gepardi Biznisa 2015

Popis pobjednika napravljen je prema rastu tržišne vrijednosti. Za analizu su izabrane te tvrtke koje su u određenom razdoblju dostigle odgovarajući...
Čitajte više
Popis pobjednika napravljen je prema rastu tržišne vrijednosti. Za analizu su izabrane te tvrtke koje su u određenom razdoblju dostigle odgovarajući prihod te dobit, a vrijednost njihova kapitala je pozitivna. Financijske rezultate poljskih tvrtki analizirao je Institut za europski biznis.

Retailers‘ Awards 2014

Svečanost CEE Retail Awrds je jedan od najvećih događanja u Poljskoj u branši komercijalnih nekretnina, koja svake godine okuplja stotinjak najvažnijih...
Čitajte više
Svečanost CEE Retail Awrds je jedan od najvećih događanja u Poljskoj u branši komercijalnih nekretnina, koja svake godine okuplja stotinjak najvažnijih ulagača i građevinara u Srednjoj i Istočnoj Europi. PEPCO je pobijedio u kategoriji Discount Retailer of the Year 2014.