PRAVILA PROMOTIVNE KAMPANJE “4 ZA 3 NA ODABRANE STAKLENE TANJURE“
PRAVILA PROMOTIVNE KAMPANJE “4 ZA 3 NA ODABRANE STAKLENE TANJURE“
1.
Opće odredbe
- Ovim pravilima promotivne kampanje (dalje u tekstu: “Pravila”) se uređuju odredbe i uvjeti prodaje proizvoda u okviru promotivne kampanje „4 za 3 na odabrane staklene tanjure“ (dalje u tekstu: “Promotivna kampanja”).
- Promotor Promotivne kampanje je trgovačko društvo Pepco Croatia d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Damira Tomljanovića Gavrana 11, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, pod brojem MBS 081038164, s temeljnim kapitalom od 15.000 EUR, OIB: 43416900320 (dalje u tekstu: „Promotor ”).
- Promotivna kampanja se provodi u svim PEPCO trgovinama otvorenima u Hrvatskoj tijekom njihovog radnog vremena (dalje u tekstu: “PEPCO trgovine”).
- Promotivna kampanja provoditi će se od 15.10.2024. do 28.10.2024. ili do isteka zaliha proizvoda obuhvaćenih Promotivnom kampanjom (dalje u tekstu: “Razdoblje Promotivne kampanje”).
- Promotivna kampanja obuhvaća sve proizvode iz kategorija navedenih u Prilogu br. 1 Pravila (dalje u tekstu: “Promotivni proizvodi”).
2.
Odredbe i uvjeti Promotivne kampanje
- Sudionik u Promotivnoj kampanji (dalje u tekstu: “Sudionik“) može biti svaka osoba koja tijekom trajanja Promotivne kampanje kupi u PEPCO trgovinama najmanje četiri Promotivna proizvoda (dalje u tekstu: “Set proizvoda“) u jednoj kupnji (kupnja evidentirana na jednom fiskalnom računu, odnosno jednom računu s iskazanim PDV-om) prema uvjetima navedenim u ovim Pravilima.
- Sudioniku koji kupi Set proizvoda u jednoj kupnji (kupnja evidentirana na jednom fiskalnom računu, odnosno jednom računu s iskazanim PDV-om) odobrava se popust u visini iznosa najpovoljnijeg proizvoda koji su uključeni u promociju i to na način da će sustav odbiti iznos najpovoljnijeg proizvoda te će popust biti proporcionalno raspoređen na sva četiri odabrana proizvoda koji su dio promocije.
- Sudionik može kupiti više od četiri Promotivna proizvoda u jednoj kupnji (kupnja evidentirana na jednom fiskalnom računu, odnosno jednom računu s iskazanim PDV-om), a pravila kombiniranja Promotivnih proizvoda u Setove proizvoda u tom slučaju su navedena u Prilogu br. 2 Pravila.
- Popust se odobrava na blagajni po cijenama navedenima na naljepnicama s cijenama Promotivnih proizvoda.
- Promotor ima pravo ograničiti broj Promotivnih proizvoda koji se nude u okviru Promotivne kampanje, a dostupnost određenih Promotivnih proizvoda se može razlikovati od jedne do druge PEPCO trgovine.
- Promotivni proizvodi kupljeni u sklopu Promotivne kampanje mogu se vratiti u skladu s pravilima „Jamstva povrata novca“ dostupnima na pepco.hr. U slučaju povrata, Sudionik dobiva povrat cijene vraćenog Promotivnog proizvoda, nakon Popusta i kako je navedeno na fiskalnom računu.
3.
Prigovori
- U slučaju kršenja Pravila Promotivne kampanje, Sudionik ima pravo uložiti prigovor.
- Prigovor se može podnijeti u roku od 30 dana od dana kada je Sudionik izvršio kupnju u okviru Promotivne kampanje. Međutim, ako se prigovor odnosi na materijalne nedostatke kupljenog Promotivnog proizvoda (proizvod ima vidljiva ili skrivena oštećenja/nedostatke), Sudionik ima pravo podnijeti prigovor u rokovima propisanima Zakonom o obveznim odnosima.
- Prigovor se može podnijeti:
- putem e-maila, na slijedeću e-mail adresu: hrsi@pepco.eu, ili
- putem pošte, na slijedeću adresu: Pepco Croatia d.o.o., Damira Tomljanovića Gavrana 11, 10000 Zagreb, ili
- u bilo kojoj PEPCO trgovini u Hrvatskoj.
4. Sudionik u svojem prigovoru treba navesti svoje podatke kako bi ga Promotor mogao informirati o ishodu postupka rješavanja prigovora, navesti razlog podnošenja prigovora, specificirati svoj zahtjev i opisati okolnosti zbog kojih smatra da je prigovor opravdan.
5. Kako bi se pojednostavio postupak rješavanja prigovora, Sudionik treba uz svoj prigovor priložiti fotokopiju ili skeniranu kopiju dokaza o kupnji Promotivnog(ih) proizvoda(a) u PEPCO trgovini.
6. Prigovore razmatra Promotor. Sudionik koji je uložio prigovor dobit će bez odgađanja potvrdu Promotora o primitku prigovora te će biti obaviješten o odluci o prigovoru u roku od 15 dana od dana kada je Promotor primio prigovor.
7. Sudionik koji je uložio prigovor biti će obaviješten o odluci Promotora o prigovoru na način na koji je uložio prigovor ili na bilo koji drugi način dogovoren između Sudionika i Promotora.
4.
Osobni podaci
- Voditelj obrade osobnih podataka sudionika (dalje u tekstu: „Voditelj obrade“), u smislu Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba u pogledu obrade osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka, te ukidanje Direktive 95/46/EC (Opća uredba o zaštiti podataka, dalje u tekstu: “GDPR”), je Promotor.
- Prava zaštite osobnih podataka mogu se ostvariti obraćanjem službeniku za zaštitu podataka, koji se može kontaktirati na e-mail adresi hrsi@pepco.eu.
- Osobni podaci Sudionika obrađuju se u svrhu i u mjeri u kojoj je ista potrebna za vođenje Promotivne kampanje, na temelju legitimnih interesa Voditelja obrade u skladu s člankom 6. stavkom 1. točkom (f) GDPR-a.
- Otkrivanje osobnih podataka je dobrovoljno, ali potrebno za gore navedene svrhe, uključujući za sudjelovanje u Promotivnoj kampanji. Ove informacije su strogo povjerljive i koristi ih samo Voditelj obrade, u skladu s Politikom privatnosti.
- Osobni podaci se mogu učiniti dostupnima subjektima ovlaštenima za primanje istih isključivo na temelju odredbi zakona.
- Voditelj obrade može trećim osobama povjeriti obradu osobnih podataka na temelju pisanog ugovora isključivo u svrhu koju je odredio Voditelj obrade i u mjeri potrebnoj za vođenje Promotivne kampanje, u skladu s člankom 28. GDPR-a.
- Osobni podaci neće se prenijeti trećoj zemlji ili međunarodnoj organizaciji.
- Osobni podaci biti će pohranjeni u razdoblju potrebnom za postizanje ciljeva, uključujući vođenje Promotivne kampanje, u razdoblju potrebnom za završetak ove Promotivne kampanje.
- Sudionik ima pravo na pristup svojim osobnim podacima i pravo na ispravak ili brisanje takvih podataka, na ograničenje obrade njegovih osobnih podataka, na ograničenje prenosivosti njegovih osobnih podataka i pravo prigovora ili povlačenja privole za obradu njegovih osobnih podataka u bilo kojem trenutku. Ostvarivanje prava na povlačenje privole ne utječe na zakonitost obrade osobnih podataka prije povlačenja privole.
- Sudionik ima pravo uložiti prigovor Agenciji za zaštitu osobnih podataka, 10 000 Zagreb, Selska 136, e-mail: azop@azop.hr, tel. 00385 (0)1 4609-000, ako smatra da je obrada njegovih osobnih podataka u suprotnosti s odredbama GDPR-a.
5.
Zaključne odredbe
- Pravila Promotivne kampanje dostupna su u PEPCO trgovinama i na web stranici pepco.hr.
- Sva pitanja koja nisu uređena ovim Pravilima regulirati će se sukladno odredbama hrvatskog prava.
- Svi sporovi proizašli iz ove Promotivne kampanje rješavati će se pred nadležnim sudom u Hrvatskoj.
Prilozi:
- Prilog br. 1 – Proizvodi obuhvaćeni Promotivnom kampanjom.
- Prilog br. 2 – Pravila kombiniranja Promotivnih proizvoda u Setove proizvoda i metoda izračuna Popusta
Prilog br. 1 – Proizvodi obuhvaćeni Promotivnom kampanjom.
- Odabrani stakleni tanjuri:
- PLU 330255 stakleni tanjur 20cm zlatna traka
- PLU 330256 stakleni tanjur 25cm zlatna traka
Prilog br. 2 – Pravila kombiniranja Promotivnih proizvoda u Setove proizvoda i metoda izračuna Popusta
Kombiniranje Promotivnih proizvoda u Setove
Setovi se sastoje od 4 ili više proizvoda. Ukoliko kupite više od 4 promotivna proizvoda, oni će se kombinirati u Setove na sljedeći način:
- Ako kupite 4 ili više Promotivna proizvoda, svi kupljeni Promotivni proizvodi spojit će se u jedan Set;
- Ako kupite Promotivne proizvode u količini koja nije višekratnik broja 4, najskuplji kupljeni Promotivni proizvod bit će isključeni iz Promotivne kampanje i neće biti uključeni u Set, a preostali Promotivni proizvodi će se spojiti u jedan Set.
Zbrajanje i obračun Popusta
U slučaju kupnje Seta od 4 Promotivna proizvoda, Popust se obračunava u iznosu jednakom cijeni najjeftinijega Promotivnog proizvoda. Ukoliko se u sklopu Seta kupi veći broj Promotivnih proizvoda, Promotivni proizvodi se rangiraju prema njihovoj cijeni, a Popust se odobrava u iznosu koji čini zbroj cijena X najjeftinijih Promotivnih proizvoda, gdje je X broj pojavljivanja 4 Promotivna proizvoda u Setu. U tom će se slučaju Popust Promotivnih proizvoda uključenih u Set proporcionalno rasporediti na sve Promotivne proizvode u Setu.
Primjeri izračuna Popusta
Primjer I
Sudionik kupuje 4 Promotivna proizvoda po cijeni navedenoj na etiketi od 5,00 EUR. Iznos popusta za takav set je 5,00 EUR. Popust je uključen u račun proporcionalno cijenama 4 Promotivna proizvoda, koje će nakon uzimanja u obzir Popusta iznositi 3,75 EUR. Nakon odobravanja Popusta, Sudionik će platiti ukupno 15,00 EUR za ovaj set (umjesto 20,00 EUR).
Primjer II
Sudionik kupuje 6 Promotivnih proizvoda po cijeni navedenoj na etiketi od 5,00 EUR. Iznos Popusta je ukupno 5,00 EUR (zbroj cijena dvaju najjeftinijih Promotivnih proizvoda). Popust je uključen u račun proporcionalno cijenama Promotivnih proizvoda, što uključuje:
- Cijena 1., 2., 3. i 4. Promotivnog proizvoda na računu bit će 3,75 EUR
- Cijena 5. i 6. Promotivnog proizvoda na računu bit će 5,00 EUR
Sudionik će platiti ukupnu cijenu od 25,00 EUR (umjesto 30,00 EUR).
Zašto vrijedi kupovati u Pepcu?