VIŠE ZA MANJE… SVAKODNEVNO!

Kolačiće koristimo za oglašavanje i u statističke svrhe te za prilagodbu ponude vašim potrebama. U pregledniku možete promijeniti postavke u bilo kojem trenutku, prihvaćanjem ili odbijanjem nekih od datoteka. Ako koristite ovu web stranicu bez mijenjanja postavki preglednika, snimat ćemo i imati pristup podacima (kolačićima) u memoriji vašeg krajnjeg uređaja (računalo, mobilni telefon itd.) za već navedene svrhe. Više informacija možete pronaći u našim Pravilima o privatnosti.

Pitanja i odgovori


Ako niste pronašli odgovor na svoje pitanje, molimo vas da se obratite našoj Službi za korisnike:

info.hrsi@pepco.eu

+ 385 (1)0 777 6400

ponedjeljak – petak: 9:00–15:00

TRGOVINE


Imate li pitanje o PEPCO trgovinama? Preporučujemo Vam da pročitate odgovore u nastavku.
1

Gdje se nalazi najbliža Pepco trgovina?

Naša tražilica trgovina na poveznici Pronađite trgovinu prikazat će Vam popis najbližih trgovina s kartom, adresom i radnim vremenom. Molimo, unesite Vaš poštanski broj ili grad.
2

Koje je radno vrijeme Pepco trgovine?

Unosom poštanskog broja ili grada u tražilici na poveznici Pronađite trgovinu možete provjeriti informacije o pojedinim Pepco trgovinama, poput lokacije i radnog vremena.
3

Gdje mogu pronaći telefonski broj Pepco trgovine?

Naše trgovine nemaju telefonske brojeve za kontakt s kupcima. Molimo Vas da osobno posjetite trgovinu ili svoj upit uputite Službi za korisničku podršku na e-adresu info.hrsi@pepco.eu tj. na broj telefona 01 777 6400, svakim radnim danom od 9 do 15 sati.
4

Imate li online trgovinu i je li moguće naručiti Pepco proizvode?

PEPCO proizvodi mogu se kupiti samo u našim trgovinama. Internetsku prodaju nemamo i proizvode ne šaljemo poštom. Od samog početka koncentrirani smo na osobni pristup i stvaranje tradicionalnih trgovina, a naš maloprodajni lanac je svakim danom sve veći u želji da smo kupcima što dostupniji. Lokacije trgovina možete pronaći unosom mjesta ili poštanskog broja na poveznici Pronađite trgovinu.
5

Može li se u Pepco trgovinama kupiti poklon bon?

Poklon bonove zasad nije moguće kupiti u Pepco trgovinama.
6

Kada namjeravate otvoriti trgovinu u mom gradu?

Raduje nas velik interes naših kupaca da dođemo u sve gradove u Hrvatskoj.  Naš Odjel za ekspanziju aktivno radi na pronalaženju novih lokacija za PEPCO trgovine tako da vjerujemo da ćemo u budućnosti biti u prilici jednu od naših poslovnica otvoriti i u Vašem gradu. Pozivamo Vas da posjetite našu internetsku stranicu na kojoj objavljujemo informacije o svakom planiranom otvaranju prodajnog mjesta: www.pepco.hr
7

Gdje se mogu pronaći informacije o PEPCO trgovinama koje posluju u inozemstvu?

U gornjem desnom kutu naše internetske stranice www.pepco.hr nalazi se pripadajući izbornik s popisom svih zemalja u kojima PEPCO posluje. 

PROIZVODI


U ovoj kategoriji možete pronaći pitanja povezana s proizvodima dostupnima u PEPCO trgovinama.
1

Kako mogu provjeriti dostupnost proizvoda?

Budući da je Pepco diskontni maloprodajni lanac s širokim asortimanom proizvoda, dostupnost proizvoda najbolje je i najsigurnije provjeriti osobno u Pepco trgovinama, jer se stanje na policama mijenja iz minute u minutu.
2

Mogu li u Pepco trgovini rezervirati proizvod?

Nažalost, rezervacije nisu moguće u našim trgovinama.
3

Jesu li proizvodi iz letka dostupni u svim Pepco trgovinama?

Proizvodi iz letka dostupni su u svim trgovinama od početka akcije do isteka zaliha. Unatoč pažljivom planiranju, u nekim slučajevima se zbog tehničkih poteškoća može dogoditi da je određeni proizvod na dan početka promocije nedostupan.
4

Jesu li svi proizvodi oglašeni na internetskoj stranici dostupni u svakoj Pepco trgovini?

Online ponuda (izuzev aktualnog letka) može se razlikovati od ponude u određenoj trgovini, pa tako neki proizvodi mogu biti dostupni samo na odabranim lokacijama. Potrebno je napomenuti da fotografije na internetskoj stranici Pepco predstavljaju primjere proizvoda i mogu se neznatno razlikovati od stvarnih proizvoda.
5

Kojim danima dolazi roba u Pepco trgovine?

U naše trgovine dopremamo robu tri-četiri puta tjedno. Dani dostave mogu se razlikovati po trgovinama.
6

Gdje mogu pogledati proizvode iz aktualnog kataloga?

Aktualni katalog dolazi u tiskanom obliku, no možete ga u svakom trenutku prelistati na našoj web stranici. Također, proizvode iz aktualnog letka svakodnevno objavljujemo na našem službenom Facebook profilu, a mogu se pronaći i u newsletteru.

USLUGE I PLAĆANJE


U ovom djelu možete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja povezana s plaćanjem i uslugama koje se pružaju u trgovinama PEPCO.
1

Mogu li u PEPCO trgovinama plaćati kreditnim ili debitnim karticama na rate?

U PEPCO trgovinama moguće je plaćanje gotovinom i svim karticama, no kupovina na rate nije moguća.
2

Nudi li Pepco uslugu Tax Free?

Usluga kupovine oslobođene poreza tvrtke Global Blue je usluga koja štedi novac, jer vam omogućava kupovanje robe bez poreza. U našim trgovinama nije moguće dobiti povrat PDV-a već samo ispunjeni zahtjev koji se izrađuje prilikom kupovine. Da biste ostvarili povrat PDV-a i poreza na robu ne zaboravite prilikom plaćanja zatražiti obrazac za povrat poreza. Vaš  Global Blue obrazac, račun i osobni putni dokument pokažite na carinskom prijelazu EU, kako bi vam carinski službenik ovjerio obrazac s kojim imate pravo na povrat poreza.  Ovjereni obrazac Global Blue, račun i osobni putni dokument predajte na ovlaštenom isplatnom mjestu Global Blue.
3

Mogu li u Pepco trgovinama odložiti stare i istrošene baterije?

Da, u Pepco trgovinama su našim kupcima dostupni spremnici za baterije.

SURADNJA


U ovom dijelu možete pronaći pitanja vezana uz suradnju s Pepcom.
1

Gdje mogu poslati ponude ili upite o zakupu?

Ponudu ili upit o suradnji u području zakupa možete poslati putem kontakt obrasca na našoj web stranici ili nam pisati na info.hrsi@pepco.eu
2

Kako se mogu prijaviti za posao u PEPCO trgovini?

Hvala Vam na iskazanom zanimanju da postanete dio Pepco tima. Detaljne informacije o slobodnim radnim mjestima dostupne su na poveznici https://pepco-croatia-doo.talentlyft.com/. Na istoj poveznici možete poslati svoju otvorenu prijavu.

POVRAT, ZAMJENA, GARANCIJA


Imate nedoumice u vezi s povratom, zamjenom ili garancijom? Pročitajte odgovore u nastavku.
1

Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod?

U PEPCO-u se pridržavamo “Pravilnika o jamstvu  povrata novca” kojim se kupcima omogućuje povrat (zamjena) proizvoda u roku od 30 dana, ukoliko su ti proizvodi neoštećeni, s originalnom etiketom i na njima nema znakova upotrebe te ako kupac predoči dokaz o kupnji. Iz higijenskih razloga ne prihvaćamo povrat donjeg rublja i proizvoda za osobnu upotrebu. Više na poveznici: Garancija povrata novca
2

Mogu li vratiti proizvod u bilo koju Pepco trgovinu ili isključivo u onu u kojoj je proizvod kupljen?

Proizvod možete vratiti u bilo koju trgovinu Pepco. Više na poveznici: Garancija povrata novca
3

Mogu li vratiti / zamijeniti proizvod bez računa?

U slučaju da našim kupcima proizvod na bilo koji način ne odgovara, kupcima odobravamo povrat (zamjenu) proizvoda u roku od 30 dana, pod uvjetom da su ti proizvodi neoštećeni, bez znakova upotrebe i s oznakama pričvršćenima na proizvod (uključujući etikete). Bitno je istaknuti da je predočenje računa glavna stavka za mogućnost zamjene i bez istog nismo u mogućnosti obraditi povrat (zamjenu) proizvoda.
4

Mogu li vratiti / zamijeniti proizvod bez etikete?

U prodajnom lancu PEPCO možete vratiti ili zamijeniti kupljene proizvode u roku od 30 dana pod uvjetom da predočite originalni dokaz o kupnji (račun) i neoštećen proizvod sa svim oznakama (uključujući etikete). Te oznake moraju biti originalne (od prodavatelja) i ne smiju imati znakove skidanja s proizvoda ili ponovnog stavljanja na proizvod.
5

Postoje li proizvodi koji se ne mogu vratiti / zamijeniti?

Iz higijenskih razloga ne prihvaćamo povrat donjeg rublja i određenih proizvoda za osobnu upotrebu Garancija povrata novca
6

Koji je rok za podnošenje prigovora?

U roku od dvije godine od datuma kupnje imate pravo podnijeti reklamaciju na svaki proizvod s nedostatkom. Prigovori na proizvode mogu se predati u svakoj PEPCO trgovini u Hrvatskoj, a obrađuju se u zakonskom roku od 15 dana. Više na poveznici: Prigovori.
7

Na koji način mogu podnijeti prigovor na proizvod kupljen u Pepco trgovini?

Postupak prigovora jednostavan je i brz. Sve što trebate učiniti je posjetiti bilo koju Pepco trgovinu u kojoj ćete ispuniti obrazac za prigovor. Nemojte zaboraviti ponijeti neispravan proizvod i dokaz kupnje tj. račun / izvadak o bankovnoj transakciji ili svjedoka koji će potvrditi da je proizvod kupljen u našoj trgovini. Prigovor će se obraditi u zakonskom roku od 15 dana.
8

Moj prigovor je odbijen. Što mogu učiniti?

Ako se prigovor odbaci imate pravo na žalbu na način da ponovno ispunite obrazac za prigovor.
9

Koji je vremenski rok za povrat novca?

Nakon što se prigovor odobri ili se proizvod vrati, povrat u gotovini će biti izvršen odmah.
10

Koja je razlika između reklamacije i povrata?

U trgovinama Pepco postoji mogućnost da kupac u roku 30 dana vrati proizvod ukoliko iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan proizvodom. Uvjet za realizaciju povrata je predočenje dokaza o kupnji (računa) te povrat proizvoda koji nije oštećen, na kojem nema znakova upotrebe i ako je na proizvodu originalna, neoštećena etiketa. Međutim, ukoliko kupac primijeti materijalni nedostatak odnosno ako je proizvod tehnički neispravan, kupac ima pravo podnijeti reklamaciju na takav proizvod u roku od dvije godine od datuma kupnje. Detalje ćete pronaći na poveznici: Prigovori
11

Na koji način mogu predati prigovor ili pohvalu?

Prigovore i pohvale možete predati putem kontaktnog obrasca koji je dostupan na našoj web stranici, slanjem poruke na info.hrsi@pepco.eu ili pozivom na broj telefona 01 777 6400. Također, u svim našim trgovinama dostupna je Knjiga žalbi.

VIDI TAKOĐER


Informacije
za korisnike

PRONAĐITE TRGOVINU

Poštanski broj/mjesto


Vaša trgovina