
Pošumili smo Hrvatsku s 3000 novih stabala!
Zaposlenici Pepca zajedno su s volonterima Saveza izviđača Hrvatske te učenicima Drvodjelske srednje škole u Zagrebu pošumili predio Perjasice u okolici Karlovca ostavljajući tako svoj pozitivan otisak u svijetu. Uključivanjem Pepca u inicijativu CO2MPENSATING BY PLANTING šumska je površina Hrvatske narasla za 3000 novih stabala.












Kampanja „Svaki je otisak bolji od ugljičnog“ interaktivna je kampanja koja širi svijest o problemu ugljičnog otiska i poziva naše kupce da učine isto.
Kako bi privukli pažnju kupaca, ali i prolaznika, te im dali priliku za zabavu, u svoje smo tri frekventne trgovine unutar Hrvatske postavili interaktivnu pin-art instalaciju.
Instalacija promovira, i u stvarnost pretače glavnu poruku kampanje, pa tako kupcima i prolaznicima daje priliku da fizički ostave otisak kakav žele.
Dok kupci ostavljaju pozitivan otisak na instalaciji te dijele fotografije svojih otisaka na društvenim mrežama i šire svijest o ozbiljnosti ugljičnog otiska, mi ostavljamo pozitivan otisak na planet.
Ugljični otisak podrazumijeva ukupnu emisiju stakleničkih plinova koji negativno utječu na ekosustav i prirodnu ravnotežu planeta, a najuspješniji borac protiv njega je šuma.
Zahvaljujući našem uključivanju u inicijativu CO2MPENSATING BY PLANTING, šumska će površina narasti za novih 3000 stabala, planet će prodisati, a korak po korak, ugljični će otisak biti smanjen.

Kao jedan od najpopularnijih europskih lanaca trgovine, prisutan na 17 europskih tržišta, želimo se pozicionirati i kao nositelj pozitivnih promjena. Imajući na umu sadašnje i buduće generacije, aktivno radimo na projektima iz domene društvene odgovornosti i provodimo ih u suradnji s mrežom partnera.
Osim fokusa koji smo do sada stavljali na obrazovanje djece i izjednačavanje njihovih životnih prilika, ovom kampanjom svoje pozitivno djelovanje želimo proširiti i na brigu o okolišu.