VIŠE ZA MANJE… SVAKODNEVNO!

Ova stranica pohranjuje tzv. kolačiće (cookies) sukladno Pravilima o kolačićima. Možete podesiti pohranu kolačića i uvjete pristupa u postavkama svojeg preglednika.

O TVRTKI


Mi smo europski lanac diskontnih dućana koji nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo po najnižim cijenama. Već više od desetak godina dinamično rastemo u Poljskoj. Postali smo najpopularniji prodavač dječje odjeće i vodeći dobavljač dekorativnih proizvoda. Svoj uspjeh dugujemo svojim ljudima i njihovu doprinosu.

Naša misija


Svojim korisnicima pružamo najjednostavniji pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, kako bi odjenuli svoje obitelji, ukrasili i brinuli o svojim kućanstvima po najnižim cijenama.

Naša vizija


Naša je ambicija da postanemo najveći, najbolji, najjeftiniji i najpoznatiji diskontni brend odjeće i kućanskih artikala u Europi.

Naša strategija


Naša je namjera upravljati poslovanjem na održiv način usredotočujući se na tri glavna područja razvoja koja uključuju ljude, procese i ponudu proizvoda.

PEPCO statistički


Više od 8 milijuna kupaca mjesečno

Više od deset godina stalnog razvoja

Više od 9000 zaposlenika u Europi

Gotovo 1000 trgovina u Europi

Sjedište u Poznańu zapošljava 350 ljudi

1200 paleta robe svakodnevno se dostavlja u pet zemalja

POVIJEST


2016

Uspjeli smo udvostručiti broj trgovina u manje od dvije godine te smo otvorili 1000. trgovinu PEPCO.

2015

PEPCO je otvorio trgovine u Rumunjskoj i Mađarskoj.

2014

Slavimo 500. dućan PEPCO.

od 2013

Korisnici izvan Poljske sada mogu kupovati od kod tvrtke PEPCO: otvorenje dućana u Češkoj i Slovačkoj.

2007

Otvorenje stotog dućana PEPCO.

2004

Prvih 14 dućana PEPCO je otvoreno, smještenih u velikim gradovima kao što su Poznań, Bydgoszcz i Gdansk.

1999

Početak zasnivanja temelja za lanac poslovnica.

Grupa


Ulažemo u maloprodajno tržište od 1999. godine. Prva trgovina PEPCO otvoren je 2004. kad smo postali dio Pepkor-a, južnoafričkog investicijskog holdinga. Deset godina poslije postali smo dio grupe Steinhoff International Holdings Limited. Grupa je svoju prisutnost na tržištu potvrdila u 44 zemlje Europe, Africi i Australiji kao vlasnik 42 maloprodajna brenda.

Holding, koji djeluje u Africi, Australiji i Europi, zapošljava gotovo 38 000 ljudi. Grupa je osnovana 1965. Trenutačno upravlja maloprodajnim lancima u kojima se uglavnom prodaje odjeća, obuća i tekstil u više od 4000 dućana. Najveći maloprodajni brendovi grupe su Pep i Ackermans.

Skupina integriranih poduzeća koja proizvode, isporučuju i prodaju pokućstvo, proizvode za kućanstvo i odjeću u Africi, Europi i Australiji. Tvrtku je 1964. u Njemačkoj osnovao Bruno Steinhoff. Djeluje na Johannesburškoj burzi a od 2015. i na Frankfurtskoj burzi. U Europi je drugi najveći trgovac namještajem i pokućstvom (nakon Ikea-e).

Zaposlenici


Europski lanac PEPCO zapošljava više od 7000 ljudi, među njima više od 300 u sjedištu u Poznańu i 300 zaposlenika u distribucijskom centru. I dalje su s nama zaposlenici koju su 1999. među prvima radili na razvijanju naše tvrtke. Unatoč poslovima velikih razmjera to je jedan od razloga zbog kojih smo uspjeli održati otvorenu, obiteljsku atmosferu.

Nagrade i priznanja


PEPCO je među tvrtkama koje su najpriznatije među korisnicima i tržišnim stručnjacima, a dokaz su milijuni naših kupaca te nagrade i priznanja u toj grani industrije dodijeljena za kvalitetu, popularnost, povjerenje i pouzdanost. Ponosimo se svim pohvalama koje nas potiču da rastemo u korist svojih korisnika i zaposlenika.

Nagrade za maloprodajne trgovce za 2016.

Retailers' Awards je među najvećim događanjima u Poljskoj; svake godine privlači nekoliko stotina najvećih ulagača i razvojnih inženjera iz središnje i istočne Europe. PEPCO je proglašen pobjednikom u kategoriji Najbolje širenje, a Marcin Stańko, naš operativni direktor, nominiran je za Najboljeg menadžera godine.

Zvijezda za kvalitetu službe za korisnike 2016.

Zvijezda za kvalitetu službe za korisnike 2016. Tijekom godine provjerava se zadovoljstvo kupaca u okviru poljskog programa službe za korisnike. Svake se godine obrade ogromne količine podataka. Potrošači izražavaju svoja mišljenja kao dio kontinuiranog anketiranja potrošača. I ponovno su klijenti ocijenili PEPCO kao prijateljsku i pouzdanu tvrtku.

Nagrade za maloprodajne trgovce za 2014.

Gala nagrada CEE Retailers' Awards je među najvećim događanjima u poljskoj industriji nekretnina, koja svake godine privlači nekoliko stotina najvećih ulagača i razvojnih inženjera iz središnje i istočne Europe. Tvrtka PEPCO osvojila je nagradu u kategoriji Diskontnog maloprodajnog trgovca za 2014. godinu.

Dobra Marka 2016

To se priznanje dodjeljuje najinovativnijim, razvojnim i priznatim poljskim brendovima. Na ljestvici se vrednuju sljedeći elementi: dotičan tržišni položaj i napredak brendova, kvaliteta proizvoda ili usluga te povjerenje klijenata. Tvrtki PEPCO dodijeljena je nagrada „Good Brand” (Dobar brend) treći put zaredom.

Nagrade za maloprodajne trgovce za 2014.

Gala nagrada CEE Retailers' Awards je među najvećim događanjima u poljskoj industriji nekretnina, koja svake godine privlači nekoliko stotina najvećih ulagača i razvojnih inženjera iz središnje i istočne Europe. Tvrtka PEPCO osvojila je nagradu u kategoriji Diskontnog maloprodajnog trgovca za 2014. godinu.

Dobra Marka 2016

To se priznanje dodjeljuje najinovativnijim, razvojnim i priznatim poljskim brendovima. Na ljestvici se vrednuju sljedeći elementi: dotičan tržišni položaj i napredak brendova, kvaliteta proizvoda ili usluga te povjerenje klijenata. Tvrtki PEPCO dodijeljena je nagrada „Good Brand” (Dobar brend) treći put zaredom.

Diamenty Forbesa 2016 (Forbesovi dijamanti 2016.)

Ta ljestvica također uzima u obzir tvrtke s najdinamičnijim rastom u Poljskoj. Podaci koje dostavlja agencija za informiranje upotrebljavaju se za uspostavljanje baze podataka tvrtki koje imaju pozitivne ocjene na temelju vjerodostojnosti. I ponovno je tvrtka PEPCO bila u vrhu ljestvice.

Gepardy Biznesu 2015 (Poslovni gepardi 2016.)

Popis pobjednika sastavlja se u skladu s rastom tržišne vrijednosti. Analiza uzima u obzir tvrtke koje su u predmetnoj godini ostvarile određene prihode i dobit te pozitivnu kapitalnu vrijednost. Financijsku izvedbu poljskih tvrtki analizira Instytut Europejskiego Biznesu (Institut europskog poslovanja).

DRUŠTVENA ODGOVORNOST NAŠEG PODUZEĆA


 

NAŠE VOLONTIRANJE


 

Mi u tvrtki PEPCO svi shvaćamo i cijenimo obiteljske vrijednosti, poštujemo jedni druge, otvoreno komuniciramo, a istodobno i pomažemo jedni drugima.  Zaposlenici tvrtke PEPCO sudjeluju u dobrotvornim projektima te su kao volonteri uključeni u pružanje pomoći potrebitima. Godinama pružamo podršku za „Szlachetna Paczka” kao dio projekta „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ” pripremom božićnih darova diljem cijele Poljske. Naši volonteri ljeti sudjeluju u događanju „Poznań Business Run” i prikupljaju sredstva za troškove zaklade Jasiek Mela Foundation.