VIŠE ZA MANJE… SVAKODNEVNO!

Ova stranica pohranjuje tzv. kolačiće (cookies) sukladno Pravilima o kolačićima. Možete podesiti pohranu kolačića i uvjete pristupa u postavkama svojeg preglednika.

O TVRTKI


Mi smo europski lanac diskontnih trgovina koji nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo po najnižim cijenama. Već više od desetak godina dinamično rastemo u Poljskoj. Postali smo najpopularniji prodavač dječje odjeće i vodeći dobavljač dekorativnih proizvoda. Naš uspjeh dugujemo našim ljudima i njihovu doprinosu.

Naša misija


Svojim korisnicima pružamo najjednostavniji pristup svim proizvodima koje žele i svakodnevno trebaju, kako bi odjenuli svoje obitelji, ukrasili i brinuli o svojim kućanstvima po najnižim cijenama.

Naša vizija


Naša je ambicija postati najveći, najbolji, najjeftiniji i najpoznatiji diskontni brend odjeće i kućanskih proizvoda u Europi.

Naša strategija


Naša je namjera upravljati poslovanjem na održiv način, usredotočujući se na tri glavna područja razvoja koja uključuju ljude, procese i ponudu proizvoda.

PEPCO statistički


Više od 8 milijuna kupaca mjesečno

Više od deset godina stalnog razvoja

Više od 9000 zaposlenika u Europi

Gotovo 1000 trgovina u Europi

Sjedište u Poznańu zapošljava 450 ljudi

1200 paleta robe svakodnevno se dostavlja u pet zemalja

POVIJEST


2016

Uspjeli smo udvostručiti broj trgovina u manje od dvije godine te smo otvorili 1000. trgovinu PEPCO.

2015

PEPCO je otvorio trgovine u Rumunjskoj i Mađarskoj.

2014

Slavimo 500. trgovinu PEPCO.

od 2013

Kupci izvan Poljske sada mogu kupovati kod tvrtke PEPCO: otvorenje trgovina u Češkoj i Slovačkoj.

2007

Otvorenje stote trgovine PEPCO.

2004

Otvaranje prvih 14 trgovina PEPCO, smještenih u velikim gradovima kao što su Poznań, Bydgoszcz i Gdansk.

1999

Početak zasnivanja temelja za lanac trgovina.

Grupa


Ulažemo u maloprodajno tržište od 1999. godine. Prva trgovina PEPCO otvorena je 2004. kad smo postali dio Pepkor-a, južnoafričkog investicijskog holdinga. Deset godina poslije postali smo dio grupe Steinhoff International Holdings Limited. Grupa je svoju prisutnost na tržištu potvrdila u 44 zemlje Europe, Africi i Australiji kao vlasnik 42 maloprodajna brenda.

Holding, koji djeluje u Africi, Australiji i Europi, zapošljava gotovo 38 000 ljudi. Grupa je osnovana 1965. Trenutačno upravlja maloprodajnim lancima u kojima se uglavnom prodaje odjeća, obuća i tekstil u više od 4000 trgovina. Najveći maloprodajni brendovi grupe su Pep i Ackermans.

Skupina integriranih poduzeća koja proizvode, isporučuju i prodaju pokućstvo, proizvode za kućanstvo i odjeću u Africi, Europi i Australiji. Tvrtku je 1964. u Njemačkoj osnovao Bruno Steinhoff. Djeluje na johannesburškoj burzi a od 2015. i na frankfurtskoj burzi. U Europi je drugi najveći trgovac namještajem i pokućstvom (nakon Ikea-e).

Zaposlenici


Europski lanac PEPCO zapošljava više od 9000 ljudi, među njima više od 450 u sjedištu u Poznańu i 400 zaposlenika u distribucijskom centru.  I dalje su s nama zaposlenici koju su 1999. među prvima radili na razvijanju naše tvrtke. Unatoč poslovima velikih razmjera to je jedan od razloga zbog kojih smo uspjeli održati otvorenu, obiteljsku atmosferu.

Nagrade i priznanja


PEPCO je među tvrtkama koje su najpriznatije među kupcima i tržišnim stručnjacima, a dokaz su milijuni naših kupaca te nagrade i priznanja u toj grani industrije dodijeljena za kvalitetu, popularnost, povjerenje i pouzdanost. Ponosimo se svim pohvalama koje nas potiču da rastemo u korist svojih kupaca i zaposlenika.

AI Business Excellence Awards 2017.

Prestižna titula Najboljeg trgovca u srednjoj i istočnoj Europi u 2017. koju dodjeljuje AI Global Media. Dobitnici smo i AI Excellence nagrade za Najveće postignuće u 2017.: otvorenje 1000. trgovine.

Superbrands 2017.

PEPCO je već treći puta dobitnik Superbrands priznanja koje se dodjeljuje najbrže rastućim i najprepoznatljivijim brendovima na poljskom tržištu. Superbrands 2017. primili smo za kvalitetu, pouzdanost i ugled tvrtke.

Quality Service Star 2017.

Priznanje se dodjeljuje za visoku kvalitetu usluge koju tvrtka pruža korisnicima, a na osnovu istraživanja o zadovoljstvu potrošača Polish Quality Service programa.
Istraživanje, provedeno već deseti put, jasno pokazuje da korisnici PEPCO smatraju prijateljskim i pouzdanim brendom.

Diamenty Forbesa 2016 (Forbesovi dijamanti 2016.)

Već deseti put tvrtka Bisnode Polska, u suradnji s uredništvom Forbes Magazina, rangira najbrže rastuće poljske tvrtke, tvrtke koje su u zadnje tri godine najbrže povećale svoju vrijednost. PEPCO je na prvom mjestu nagrađenih tvrtki u Wielkopolskoj regiji.

DRUŠTVENA ODGOVORNOST NAŠEG PODUZEĆA


 

NAŠE VOLONTIRANJE


 

Mi u tvrtki PEPCO shvaćamo i cijenimo obiteljske vrijednosti, poštujemo jedni druge, otvoreno komuniciramo, a istodobno i pomažemo jedni drugima.  Zaposlenici tvrtke PEPCO sudjeluju u dobrotvornim projektima te su kao volonteri uključeni u pružanje pomoći potrebitima. Godinama pružamo podršku za „Szlachetna Paczka” kao dio projekta „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ” pripremom božićnih darova diljem cijele Poljske. Naši volonteri ljeti sudjeluju u događanju „Poznań Business Run” i prikupljaju sredstva za troškove zaklade Jasiek Mela Foundation.